آسیب سیل به تجهیزات برقی روستاهای دوهزار، سه هزار تنکابن

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: ستاد مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در ساعات اولیه بارش باران، با تشکیل جلسه ای برنامه های گروه های اجرایی و فنی را بر اساس آمادگی از پیش تعیین شده مورد بازبینی قرار داد. مهندس فرح زاد  با اعلام خبر بالا […]

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: ستاد مدیریت بحران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در ساعات اولیه بارش باران، با تشکیل جلسه ای برنامه های گروه های اجرایی و فنی را بر اساس آمادگی از پیش تعیین شده مورد بازبینی قرار داد.

مهندس فرح زاد  با اعلام خبر بالا گفت: با بررسی های انجام شده بیشترین آسیب به تجهیزات برقی مناطق دوهزار و سه هزار تنکابن وارد شده است که اکیپ های اجرایی با تمام توان در حال رفع آسیب های ایجاد شده هستند.

وی گفت: ۴ اکیپ اجرایی، ٢ بالابر و ٢ جرثقیل با همراهی اکیپ های مدیریتی و اجرایی ستادی در شرایط سخت جوی تلاش خود را به کار گرفته اند تا در مسیر هایی که بازگشایی معبر توسط متولیان مربوطه صورت گرفت نسبت به ترمیم شبکه اقدام نمایند که در این راستا  نصب تیر و سیم کشی مسیرهای آزاد شده انجام و تا ظهر امروزبا انجام  اقدامات تکمیلی برقدار می شود. در شرایط کلی تاکنون ٨ روستا برق دار شده که ۴ روستای باقی مانده پس از اینکه جاده دسترسی به آنها باز شود سریعاً عملیات اصلاحی جهت برق دار نمودن انها انجام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع غرب مازندران در تکمیل صحبت های خود گفت: تمامی همکاران شرکت تجربیات ارزنده خود در مواقع بحرانی را به کار خواهند گرفت تا هر چه زودتر خاموشی های احتمالی را برطرف نمایند و از مردم فهیم غرب مازندران تقاضا می شود با سعه صدر یاری رسان همکاران شرکت توزیع برق مازندران در ارائه خدمات بهتر در شرایط بحرانی ایجاد شده باشند و در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی موارد را به سامانه تلفنی ١٢١ اطلاع رسانی کنند.