آبرسانی به مجتمع ۴۱ روستایی تیران و کرون

عملیات اجرای مرحله سوم آبرسانی به مجتمع ۴۱ روستایی شهرستان تیران و کرون با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان، مدیر آبفای تیران و کرون با بیان اینکه اجرای این طرح در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹آغاز شد، اظهار داشت: از دهم اسفند ماه سال گذشته […]

عملیات اجرای مرحله سوم آبرسانی به مجتمع ۴۱ روستایی شهرستان تیران و کرون با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اصفهان، مدیر آبفای تیران و کرون با بیان اینکه اجرای این طرح در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹آغاز شد، اظهار داشت: از دهم اسفند ماه سال گذشته عملیات آبرسانی به روستای قلعه ناظر که بخشی از مجتمع ۴۱ روستایی شهرستان تیران و کرون است، آغاز شده و تاکنون بیش از ۳۵۰۰ متر از خطوط انتقال به اجرا درآمده است.

سعید عابدینی هدف از اجرای این طرح را ارتقای کمی و کیفی  آب شرب ساکنان روستای قلعه ناظر برشمرد و اظهار داشت: هم اکنون آب شرب این روستا از طریق منابع محلی تامین می شود که با بهره برداری از این طرح آب شرب ۲۲۷۵ نفر از ساکنان این روستا از سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ تامین خواهد شد.

مدیر آبفای تیران و کرون با تاکید بر لزوم تامین پایدار آب شرب روستای قلعه ناظر اظهار داشت: پیش بینی می شود این طرح در خرداد ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

عابدینی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۴ آبرسانی به  مجتمع ۴۱ روستایی تیران و کرون در دستور کار قرار گرفت خاطر نشان ساخت: از آن زمان تا پایان سال گذشته   ۳۴ روستا در مجتمع ۴۱ روستایی تیران و کرون تحت پوشش سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه با اجرای ۸ کیلومتر خط انتقال دیگر، تمام ۴۱ روستاهای این مجتمع از آب طرح اصفهان بزرگ بهره مند می شوند، تصریح کرد: با اجرای این عملیات، روستاهای کردعلیا، کرد سفلی، دولت آباد، دره بید، گن هران و تقی آباد در مجتمع ۴۱ روستایی تیران و کرون از سامانه آبرسانی اصفهان بزرگ برخوردار می شوند.

مدیرآبفای تیران و کرون با بیان اینکه مرحله سوم طرح آبرسانی به مجتمع ۴۱ روستایی، با مشارکت دهیاری روستای قلعه ناظر اجرایی شده است ، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم،  مرحله بعدی این طرح که آبرسانی به ۶ روستای باقی مانده در این مجتمع است نیز آغاز شود .