آئین معارفه رئیس اداره آبفای قمصر برگزار شد.

مراسم تودیع و معرفی رئیس اداره آبفای شهر قمصر با حضور قائم مقام مدیرعامل آبفای کاشان،بخشدار،شهردار،اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین محلی شهر قمصر برگزار شد. در ا این مراسم که در محل سالن جلسات دبیر خانه جشنواره گل وگلاب قمصربرگزار شد، احمد اصفهانیان قائم مقام مدیرعامل آبفای کاشان طی سخنانی با قدردانی از […]

مراسم تودیع و معرفی رئیس اداره آبفای شهر قمصر با حضور قائم مقام مدیرعامل آبفای کاشان،بخشدار،شهردار،اعضای شورای اسلامی و جمعی از معتمدین محلی شهر قمصر برگزار شد.
در ا این مراسم که در محل سالن جلسات دبیر خانه جشنواره گل وگلاب قمصربرگزار شد، احمد اصفهانیان قائم مقام مدیرعامل آبفای کاشان طی سخنانی با قدردانی از خدمات ارزشمند مهندس مطلبی طی دوران مسئولیت در اداره آبفای قمصر گفت:ایشان یکی از پرسنل حاذق و مردمی در شرکت آبفای کاشان بود که عملکرد مطلوب و توفیقات ماندگارش باعث برگزاری مراسمی باشکوه علیرغم شرایط کرونایی و بحرانی شده است.
وی افزود آقای مطلبی در دوران خدمت خود از هیچ تلاشی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان دریغ نکرد و بدون تردید زحمات ایشان در یاد و خاطره شهروندان ومردم فهیم قمصر ماندگار خواهد بود.
در ادامه علی تنهایی ازاعضای شورای اسلامی شهر قمصر هم با بیان خاطراتی از دوران مدیریت مهندس مطلبی تاکید کرد:هیچگاه شهر توریستی وگردش پذیر قمصر که روزانه میزبان یک هزار و۵۰۰ مسافر در ایام پیک نوروز و موسم گلابگیری بود با قطعی ویا افت فشار آب مواجه نشد وبدون تردید این توفیق مرهون زحمات خالصانه و شبانه روزی ایشان وپرسنل متعهد این اداره است.
مهندس مطلبی نیز با ارائه گزارشی به مهمترین اقدامات صورت گرفته در ایام مدیریت خود پرداخت و پیگیری واجرای پروژه فاضلاب قمصر،کاهش پرت شبکه، ساخت مخزن و سایر اقدامات درحوزه فنی ومهندسی را از مهمترین اقدامات دوران مدیریت خود ذکر کرد وافزود:با تلاشهای صورت گرفته طی سالیان متمادی مشکل قطعی آب برطرف شده وخوشبختانه درحال حاضردر این شهر مشکل کمبود آب یا افت فشارنداریم.
در خاتمه این مراسم با اعطای لوح سپاس از زحمات شش ساله محمدعلی مطلبی تقدیر و حکم مسئولیت مهندس محمد رجبی به عنوان رئیس جدید این اداره به ایشان ابلاغ شد.