متوسط زمان پاسخگویی به نامه های مردمی توسط شرکت توزیع برق ۲۹ صدم روز است.

متوسط زمان رسیدگی و پاسخگویی به نامه های مردمی سامانه سامد توسط شرکت توزیع برق استان سمنان، ۲۹ صدم روز است. معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری سمنان در خاتمه برنامه ارتباط برخط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق در مرکز سامد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال، ۳۲ مورد […]

متوسط زمان رسیدگی و پاسخگویی به نامه های مردمی سامانه سامد توسط شرکت توزیع برق استان سمنان، ۲۹ صدم روز است.

معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی استانداری سمنان در خاتمه برنامه ارتباط برخط مردمی مدیرعامل شرکت توزیع برق در مرکز سامد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال، ۳۲ مورد درخواست به توزیع برق ارسال گردیده و کمتر از یک روز پاسخگویی ها  انجام شده و بسیار ارزشمند است.

حسن انصاری فرد به اجرای برنامه ملاقات مردمی در شرکت توزیع برق اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۳۶ برنامه ملاقات عمومی هفتگی صورت گرفته و ۳۶ نفر ملاقات چهره به چهره با مدیرعامل توزیع برق داشته اند.

وی با عنوان این که در حال حاضر، روزهای ملاقات عمومی دستگاه های اجرایی از سوی استانداری سمنان، پنجشنبه هر هفته درنظر گرفته شده تصریح کرد: این برنامه می بایست همه هفته از سوی مدیران ادارات اجرایی شود و برای امسال، رویکرد دستگاه ها برای اقدام مثبت، ۶۶ درصد مورد انتظار است.

انصاری فرد یادآور شد: در سال قبل، چهار برنامه ارتباط برخط مردمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به اجرا درآمده که از مجموع ۴۵ تماس تلفنی با ۱۱۱، برای ۲۰ نفر اقدام مثبت صورت گرفته و مابقی تقاضاها با قوانین و دستورالعمل های جاری مغایر بوده و اقدامی نداشته و مشاوره انجام شده است.