اقدامات آبفا در حوزه تأمین آب شرب و جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب

مدیرعامل و اعضای شورای معاونین آبفای استان اصفهان با استاندار جدید دیدار و گفتگو کردند. در جریان این دیدار که عصر روز شنبه ۲۴ مهرماه جاری انجام شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، گزارشی از عملکرد این شرکت در خصوص تأمین آب شرب و جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب جمعیت تحت پوشش […]

مدیرعامل و اعضای شورای معاونین آبفای استان اصفهان با استاندار جدید دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این دیدار که عصر روز شنبه ۲۴ مهرماه جاری انجام شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، گزارشی از عملکرد این شرکت در خصوص تأمین آب شرب و جمع آوری، تصفیه و دفع فاضلاب جمعیت تحت پوشش در یک دهه گذشته ارائه کرد.

هاشم امینی با اشاره به این که هم اکنون ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستا از خدمات آبفای استان اصفهان استفاده می کنند گفت: بعد از یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی، خدمت رسانی به مردم محروم روستاها سرعت بیشتری گرفت و با اجرای طرح ۱۰۰-۳۰۰ بیش از ۳۰۰ کیلومتر لوله گذاری در مدت ۱۰۰ روز انجام گرفت تا آب شرب پایدار برای روستاییان عزیز فراهم شود.

سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان نیز در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد با همکاری استانداری و سایر نهادهای خدمات رسان بتوان موضوعاتی همچون کاهش سرانه مصرف، بازچرخانی آب و تأمین آب شرب پایدار مردم را با توجه به خشکسالی های اخیر و مشکلات موجود، سرعت بیشتری بخشید.