افتتاح پروژه تامین آب روستای سرخده شهرستان دامغان

پروژه آبرسانی روستای سرخده به منظور تامین آب آشامیدنی این روستا، روز دوشنبه همزمان با میلاد امام زمان (عج) با حضور دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان و جمعی از مسئولین شهرستان در روستای سرخده دامغان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان: مدیر […]

پروژه آبرسانی روستای سرخده به منظور تامین آب آشامیدنی این روستا، روز دوشنبه همزمان با میلاد امام زمان (عج) با حضور دکتر طاهری مدیرعامل شرکت آبفای استان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دامغان و جمعی از مسئولین شهرستان در روستای سرخده دامغان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان سمنان: مدیر امور آبفای شهرستان دامغان در حاشیه افتتاح این پروژه افزود: روستای سرخده دامغان با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و منابع استانی، از نعمت آب شرب سالم برخوردار شد.

بهروز زارع وامرزانی در ادامه اضافه کرد: اجرای خط انتقال به طول هفت هزار و ۵۰۰ متر، اجرای خط انتقال خروجی مخزن تا حوضچه به طول ۲هزار و ۵۰۰ متر، ساخت یک مخزن بتنی زمینی به حجم ۱۰۰ مترمکعب، حصارکشی تاسیسات آبرسانی، اجرای شبکه توزیع به طول سه هزار متر، ساخت حوضچه‌ها، نصب اتصالات و شیرآلات مربوطه به تعداد ۶ باب، از اقدامات انجام شده در این پروژه است.

وی افزود: این پروژه آبرسانی زیرمجموعه مجتمع اسپیرو است که تعداد ۴۰۰ نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

مدیر امور آبفای شهرستان دامغان گفت: با افتتاح این پروژه، ضریب بهره‌مندی روستائیان شهرستان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.