بیش از ۷۷ درصد پرداخت‌های مشترکین در آبفای زنجان غیرحضوری است

Printer-friendly version
چهارشنبه, خرداد 1, 1398
۹۶ درصد مشترکین از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان رضایت دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در آخرین نظرسنجی انجام‌شده از مشترکین شرکت آبفای استان به‌طور میانگین 77 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی رضایت کامل خود را از خدمات ارائه‌شده توسط این شرکت اعلام کرده و 19 درصد نیز رضایت نسبی داشته‌اند که این میزان 96 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی را شامل می‌شود.

علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت:  93.2 درصد از پاسخ‌دهندگان این نظرسنجی از نحوه برخورد مأموران قرائت کنتور رضایت زیاد و خیلی زیاد داشته و 88 درصد از پاسخ‌دهندگان نیز گفته‌اند: از نحوه توزیع قبوض رضایت زیاد یا خیلی زیاد دارند.

وی افزود: هشدار مأموران قرائت کنتور در خصوص مصرف غیرمتعارف مشترکین، دقت مأموران در قرائت کنتورهای آب و مهلت مناسب پرداخت قبوض آب ازجمله آیتم‌های دیگری بوده که رضایت خاطر مشترکین را در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در این نظرسنجی مردم از نحوه اطلاع‌رسانی در مورد الگوی مصرف و شفافیت این موضوع در قبوض آب خود اعلام رضایت نموده و این روند را مناسب و مطلوب ارزیابی کرده‌اند.

جزء قاسمی اضافه کرد: در این نظرسنجی علاوه بر پرسش در خصوص میزان رضایت مشترکین از خدمات ارائه‌شده، از آنان می‌خواهیم بهترین روش‌های پرداخت را خود انتخاب کرده و با ما در میان بگذارند.

وی افزود: در این نظرسنجی بیش از 82 درصد از شرکت‌کنندگان بهترین نحوه پرداخت آب بهاء را سه ماه و کمتر انتخاب کردند که شرکت نیز با توجه به نگاه مردم این انتخاب را در ملاک عملکرد خود لحاظ خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تأکید بر لزوم استفاده از ابزار و تکنولوژی روز در ارائه خدمات به مشترکین و تحقق دولت الکترونیک گفت: 58 درصد از پاسخ‌دهندگان در این نظرسنجی نسبت به استفاده از کارت‌های الکترونیکی جهت پرداخت قبوض خود ابراز علاقه‌مندی کرده‌اند که با تدابیر اندیشیده شده میزان استقبال از این کارت‌ها در آینده‌ای نه‌چندان دور رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

این مسئول با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از 77 درصد پرداخت‌های مشترکین در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به‌صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود گفت: با گسترش خدمات غیرحضوری در وقت و هزینه مردم صرفه‌جویی خواهد شد.

جزء قاسمی با تأکید بر لزوم جلب رضایت تمام مشترکین شرکت آب و فاضلاب گفت: رضایت بالای مردم از کیفیت آب مصرفی خود و خدمات شرکت آبفای استان زنجان رسالت کارکنان خدوم و وظیفه‌شناس در این شرکت را از هر زمانی سنگین‌تر می‌کند.

گروه خبر: