فرآیند نظرسنجی مشترکان  خطاهای مسیر حرکت سازمان ها را اصلاح می کند

Printer-friendly version
Monday, August 1, 2016
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، جلسه بررسی نتایج نظرسنجی جامع در خصوص میزان رضایتمندی مشترکان از نحوه عملکرد شرکت توزیع برق استان با حضور مدیران ستادی و شهرستانی و معاونان و کارشناسان شرکت برگزار شد.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این جلسه پس از استماع گزارش تیم مجری نظرسنجی مشترکان برق گفت: این موضوع که از آخرین نظرسنجی مشترکان شرکت مدت های زیادی می گذرد، نشان دهنده این است که در این حوزه قوی عمل نشده است.مهندس "علیرضا صبوری"  با تاکید بر این که آگاه بودن از نظرات مشترکان در خصوص عملکرد شرکت توزیع برق استان یکی از راهکارها برای پیشرفت مجموعه است، بر ضرورت انجام فرآیند نظرسنجی در بازه های دو ساله تاکید کرد.وی با اشاره به این که انعکاس عملکرد و رفتار همکاران شرکت توزیع برق استان در آیینه این قبیل نظرسنجی ها پدیدار می شود اظهار داشت: این نظرات کمک می کند تا خطاهای موجود در مسیر راه را اصلاح کنیم.مقام ارشد شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی یادآور شد: سالانه 500 الی 600 میلیارد ریال در شبکه های توزیع برق هزینه می شود، اگر این هزینه ها در نهایت، رضایتمندی مشترکان را به دنبال نداشته باشد، اسراف ثروت است.وی با این توضیح، همگرا و همسو شدن با نظر اکثر مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه را از تمامی همکاران مجموعه خواستار شد و افزود: در جریان این نظرستجی به دنبال پیدا کردن افراد خطاکار نیستیم بلکه باید حواس خود را بر رفع ریشه های این گونه رفتارهای نادرست متمرکز کنیم.مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بار دیگر تاکید کرد: منابع محدود و مشکلات معدود است اما با مدیریت صحیح می توان منابع موجود را در جهت کسب رضایتمندی مشترکین صرف کرد.وی سپس با اشاره به این که نتایج این نظرسنجی به خصوص در شاخص های روشنایی، قبوض و حفاری ها به انتظارات ما نزدیک بود تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا با ادامه برنامه استراتژیک شرکت، اهداف و چشم اندازها را به بهترین نحو ممکن پیگیری کنیم.در این جلسه مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان نیز ضمن تقدیر از تیم مجری پژوهش گفت: این پژوهش در سطح تمامی شهرستان ها و برخی روستاهای استان انجام شده است.مهندس "مهران قوامی" با اشاره به این که یکی از عوامل درک موفقیت و یا ناکامی در عملکرد، سنجش دیدگاه ها و نظرات مشتریان شرکت است اظهار داشت:این نظرات بی تردید یکی از عناصر اثرگذار در اجرای برنامه های شرکت به شمار می رود.وی با بیان این که دانشگاه جامع علمی و کاربردی شماره 2 بجنورد در اجرای این پژوهش همکاری مستقیم داشته اند افزود: سنجش صورت گرفته در حوزه هایی همچون عملکرد ماموران قرائت در مواجهه با مشترکان، وضعیت و کیفیت توزیع قبوض، نحوه واگذاری انشعاب برق، روشنایی معابر، خاموشی، رسیدگی به شکایات و دیگر مسائل مرتبط با حوزه توزیع برق در قالب 59 پرسش انجام شده است.

News Category: